Dagens ridning 16/11-12

Spirit fick ett pass i paddocken idag, inte så jättejobbigt för jag har lite träningsvärk i ryggen och så fick jag en massa hostattacker... HATAR ATT VARA FÖRSKYLD! Så jag har inte de bästa förutsättningarna att ge Spirit de bästa förutsättningarna för tillfället. Men han fick springa runt i paddocken och känna sig allmänt glad, för jäklar vilken bjudning han fick. Tror inte att han har skrittat så fort som han gjorde någonsin när jag skrittade av så någonting måste jag ha gjort som fick honom att verkligen vilja trampa på.
 
Nu ska jag käka och sen blir det till att kolla på The Vampire Diaries!!!! OCh ja för er som inte visste det jag är en av dem som är "crazy about" den serien ;)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh, jag älskar också vampire diaries :D DAAAAMON <3<3<3
Eller ja... Alaric,Stefan,Jeremy o alla andra är också snygga... haha. x)
Jag har kollat om 1:an 3 gånger o de andra snart två gånger... Nu väntar jag bara på att 4:an ska komma ut, vill ha den på skiiiva :) btw-böckerna är också bra :) Fast du kanske redan har läst dom. (jag är på första boken) *Blev lite överlycklig att det inte bara jag och min kompis som är galna i TVD* :D haha

2012-11-16 @ 19:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0