Bara en massa "Dagens ridning"

 
Just nu känner jag att jag vill skriva om lite annat här på bloggen och jag blir värsta inspirerad av många andra bloggar men när jag väls ska skriva något så är det enda som jag kommer på att skriva är just hästarnas ridning för dagen. Jag tycker själv att det är roligt att läsa de inläggen på andra bloggar men jag tycker att bloggarna är mer intressanta när det finns lite variation. Jag skulle inte föjla min egen blogg om det inte var så att den var min. Men jag har så jekla svårt att komma på något intressant att skriva. Det som är jobbigast är attnär jag har en idé så blir inlägget sju mil långt eller två meningar?? Det finns inget mellan ting.
 
Varför jag skrev det här är nog för att jag är lite desperat efter lite andra sorters inlägg och jag har en väldigt skrivlust just nu så då fick det bli de här orden!
 
Ha en bra dag!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0