Thursday morning

Nu är jag en riktig duktig elev och går på lektionen som jag egentligen inte skulle behöva gå på men jag kan inte jobba hemma... Men jag börjar inet riktigt än så jag tänkte att jag kunde lägga ut banan tills ikväll på hoppträningen. Mamma fick ett MMS av Karin igår så jag kan bygga fram den (hon har hoppträningar på lilla Ekeby innan). Det är ingen speciellt komplicerad bana men det kan komma vissa svåritheter med den. Karin har väldigt många evighets övningar och den här är en av dem.


Jättefin ritning men man ser ju i stort sätt hur den ser ut! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa Fager

men det är ju pay and jump idag:P?

2012-05-31 @ 15:11:37
URL: http://tavlingsponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0