Terrängträning på Baståsen

Nu ikväll så var det träning i Baståsen och det var sjukt kul! Hade glömt bort hur kul det var nu under hösen/vintern.

Till en början var Spirit jätteseg och säkerligen lite trött sen igår men när vi hoppat en stock två gånger kom han igång och blev nästan övertaggad när han förstod vad vi skulle syssla med resten av passet. Jag tyckte att det var skitkul att han blev så taggad för så taggad som han var idag har han aldrig varit förut och jag gillade hur han var!

Vi hoppade jättemycket så jag fick klippa bort massor
på filmen som ändå blev väldigt lång. Jag hoppade några 80 hinder som jag inte hoppat tidigare och några hinder bakom ridhuset som jag inte hoppat förut och Spirit bara hoppa utan att titta på något och det gick så jävla bra rent ut sagt!

Innan vi går och hoppar trappan så sa Sanna (tränaren) att hon skulle vilja värva mig till Baståsen och tävla lag-SM i fälttävlan nästa år... Jag blev jättesmickrad av detta men grejen är den att jag hela tiden tänkt att Spirit skulle bli till salu nu i höst. Det lockar ju inte lite att tävla SM i fälttävlan. Jag får väl fundera på hur det blir men nu måste jag gå och lägga mig för jag är helt slut efter dagen, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0