Sommar, sommar, sommar!

Inte långt kvar nu. Engelska läraren berättade nyss att vi bara har en engelska lektion kvar! Me like! Jag vill ha sommerlov!!

Ikväll kommer man inte få lite sommar känsla då det är träning på gräsbana! Fast det betyder att jag måste brodda Spirit... Vi får se hur det går men förhoppningsvis så är hans kompisar inne så att han kan stå still. Han skötte sig jättebra igår när hovis var och böt skor så jag ska nog klara av att brodda honom utan att hamna med min fot mellan hans hov och marken. Jag har tidigare erfarenheter av det då Spirit inte tycker om att vara ensam och kan inte stå still när han är det. Vet ej hur jag lyckades men jag blev trampad 3 gånger på en månad på samma fot... Var av en gång med broddar. Det tog ett tag för min fot att vara normalt färgad efter det...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0