Perioden då man inte gör någonting på lektionerna

Jag tror nog att den här dagen är den sista dagen som man verkligen gör något på lektionerna. Men har ju bara en sak kvar att lämna in och ingen lärare börjar med något nytt nu när det bara är en vecka kvar innan skolavslutningen. Fast nästa lektion är muntliga nationella i matte, dam dam daam. Men vad jag har hört av de i klassen som redan gjort det så är det inte så svårt så jag är inge nervös. Efter matten är det religion och jag har en halv fråga kvar att svara på uppsatsen som ska vara inne om två dagar... Jag orkar inte att jag måste sitta kvar ända till 16:20 när jag är klar med den.

Läraren kommer säkert säga som dem på Tunbo gjorde "har ni inget anna arbete i något annat ämne som ni kan jobba med?" Men grejen är ju den är religions uppsatsen är mitt sista inlämning/provsak för allt annat är redan klart.

Senare efter skolan så blir det till att shoppa lite med mamma för nya byxor står högst upp på mammas "att köpa lista". Jag hoppas att jag kan smuggla med något plagg i mammas kläder-som-ska-köpas-hög om jag hittar något fint.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0