Oops :S

Idag trodde jag att jag hade ett tidsinlägg så det är därför jag inte skrivit något. Då kommer tidsinlägget imorgon!

Jag har inte gjort speciellt mycket idag, vi hade inte lektioner idag så jag har spenderat väldigt mycket tid i sängen idag... Jag hade faktiskt tänkt att träna av något slag men sen när jag väl ska göra något är jag alleles för lat. Men nu om en liten stund blir det till att åka ut till Spirit för jag har sitsträning för Karin! Får se om mamma tar någon kamera och om hon gör det så tror jag nog att jag vill ha stillbilder. Har inte så många sen vi skaffade filmkameran för då filmar ju mamma istället för att ta kort.

Skriver om träningen senare ikväll, see yah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0