Omgång två hos Bastis!

Klockan 14:00 så börjar förklassen idag då. Division 3 hoppning ponny blev framflyttat från förra helgen på grund av översvämmad parkering. Så idag blir det till att åka till Baståsen igen och försöka rida skiten ur de andra lagen! Men känslan i torsdags var helt underbar så den ska vi ha med oss idag när vi rider.

Jag kan inte säga att  jag är så jättetaggad för då skulle jag ljuga... Jag är så jäkla konstig. Alla mina kompisar taggar så himla mycket till tävling men jag ba rycker på axlarna och jag hatar det! Tagga, tagga, tagga!!! Det funkar liksom inte för mig...?

Aja Nu ska jag käka frukost och sen bär det av ut till stallet för att bada ponny! Önska oss lycka till! :D


Bild från 3 år sedan när vi var till Baståsen för första gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0