Hoppträning 24/5 - gräs!

Så jävla kul! Helt sjukt hur kul det är att rida på gräsbana, Spirit får ett helt annat tryck i galoppen och både han och jag trivs på gräsbanor. Mycket rolig träning som blev väldigt varm men lite värme måste man väl kunna tåla. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Allt flöt verkligen på bra och innan vi hoppade hela banan så hoppade vi ett 1,10 hinder, första gången rev i det för jag släpte kontakten med Spirit men andra gången var jag lite mer normal i min ridning. Det var sjukt länge sen jag hoppade 1,10. Jag kommer inte ihåg senast jag hoppade 1,10 men nu, nu hoppade vi det och det ser bus enkelt ut på filmen!

Mamma fick även med ett litet klipp på Johanna så hon fick vara med på filmen, hon har faktist lovat att hon ska blogga i helgen så vi får se om ni hör något från henne. Hon ska till Sura på lördag och hoppa 1m och 1,10 (jag ska dit på söndag och hoppa B-finalen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0