Hoppträning 17/5

Banan med 24 språng stod på schemat idag. Helt sjukt att jag fortfarande kommer ihåg den banan... Det var två år sen sist! Men det märktes TYDLIGT att jag och Spirit blivit sååå mycket bättre på två år. Nu kändes som att jag skröt lite mycket men för två år sedan hade Spirit lagom lärt sig galoppera normalt. För tre år sedan kunde han absolut ingenting och för 3,5 år sedan så visste han inte ens vad en galoppfattning var för något.

Det är såå himla skönt att titta tillbaka på hur det var för några år sedan och se skillnaden. Min pojke är verkligen en liten guldklimp!

Som ni kanske förstår så gick träningen väldigt bra (kom lite ur poängen med inlägget). Det var verkligen så sjukt kul att hoppa idag. Vi satte nästan alla relaterade avståd, tror der var två stycken som vi missade lite. Men jag måste då säga att jag och Spirit är KUNG på relaterade avstånd!

Ha en bra kväll, god natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0