HEMMA!

Nu efter 12h arbete i stallet så är jag äntligen hemma! Det har varit en helt okej dag med inte för mycket stress. Timmarna har faktiskt gått väldigt fort. Jag trodde att det skulle kännas som en evighet men jag fick ingen träsmak i rumpan av att räkna protokoll för jag fick springa en del. Men en hel godispåse som det var meningen att jag och mamma skulle dela på gick åt och det var bara jag som åt...


Passar på att gratta Stora Ekeby som vann lagklassen och Norrby som kom tvåa, Grattis! Synd att jag bara såg vissa ryttare innan dem startade. Jag hade gärna velat sett mera för jag var så tävlingsugen så det finns inte, speciellt efter jag sett priserna som retade mig hela dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0