Helg !


Japp ! Nu har lilla Johanna tagit helg !

Har precis kommit upp från stallet. På schemat stod UMET-lektion som hipparna har för oss. Idag red jag en häst som heter Il Duce (f. 1996 e:Irco Mena - Cortez) En härlig häst som jag har ridit några gånger tidigare. Fick beröm för att jag fick fram honom ordentligt vilket var väldigt kul ! :)

Dagens lektion var hoppning. Vi hoppade en liten bana på 3 hinder i slutet och i uppvärmingen hoppade vi en liten oxer på rakt spår längs med långsidan. Lektionen flöt på bra och vi fick till några fina språng :)

Tidigare idag har jag haft ridlära prov. Det känns riktigt bra men man vet aldrig hur det går ;) Det som jag är lite irriterad på är att jag har svarat fel på några frågor som svaret egentligen är logiskt, dumma mig!

Nu väntar duschen och sen ska det packas för 15:30 rullar bilen hem mot västerås :D

Ha de bra!
Puss&Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0