Gårdagens ridning

Igår så blev det ganska så sent i stallet eftersom att jag inte kom hem från skolan förens vid klockan 5 och att mamma satt då och kolla på ponnyakuten och då fastnade jag också där. Men vi var ute i stallet vid 6 i alla fall, jag red lite övningar som vi gjorde i framridningen på hoppträningen i torsdags och mamma stod med i hagen och så förklarade jag för henne vad jag gjorde medan jag red. Jag måste då säga att det var väldigt bra för mig att göra så. För att när jag berättade vad jag gjorde så var jag verkligen tvungen att göra rätt. Så mamma ska få stå i hagen fler gånger när jag rider! Spirit blev väldigt lösgjord och han är så fin i musulaturen och hullet och allt sånt så han är verkligen jättehärlig att rida när jag verkligen är fukuserad på rätt saker! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0