Ett par ord om min helg!

Hejsan! Nästan en hel vecka sen jag bloggade sist... Jag måste bli bättre på att skriva allt jag gör hehe. Men ja, Här kommer en liten uppdatering om vad jag hållt på med under valborgshelgen.

Fredag: Prov i religion, rätt chill dag i skolan. I stallet skulle jag trimma lite i paddocken men ja vädret hade PMS så när jag kommit till paddocken så öppnade sig helt himmlen och ja, vi blev ganska så blöta... Men innan vi åkte till stallet så åkte vi en sväng till Hööks för att köpa det där pannbandet som jag skrev om i ett tidigare inlägg. Det fanns bara ett kvar och den blev min! Sen så köpte vi en del andra saker också (a)

Lördag: Jag gjorde inte ett skit och jag hade jättetråkigt men det var faktiskt jätteskönt att bara såsa runt en hel dag. Men jag var tvungen att gå upp tidigt för vi hade morgon fodringen. Och sen senare på dagen när jag klättrade på väggarna hemma så åkte vi ut en till sväng för att hälsa på Spirits nya polare. En nordsvensk häst som är sjukt stor! Så nu har Spirit två polare i hagen, både Miro och Chabo.

Söndag: Jag och Sophia hoppade lite i paddocken och hade allmänt roligt. De var vid lunch tid och vi var väl i stallet ett par timmar. Mamma hade med sig kameran men hon fotate inte mig och Sophia utan hon fotade hästarna i hagarna så vi får se om de bilderna kommer upp här. Sen så på kvällen var det möte med HARKUS och vi hade väldigt trevligt och vi var väldigt effektiva enligt mig!


Måndag: Cyklade ut till Spirit vid lunch och skrittade ut och njöt av vädret. Sen vi 3 så kom Moa hem till mig och vi åkte in till stan för att köpa priser till rykttävlingen som HARKUS annordnar 26/5. Mycket fina priser tycker jag, det är helt klart saker som jag skulle vilja ha! Mamma var med och hon köpte ett helt nytt ryktsett till mig för hon tyckte jag skulle ha en ny ryktväska och då blev det helt kit med. Sen senare på kvällen så åkte jag och min bror in till stan och kollade på Anvengers, en film som jag rekomenderar starkt! Den var as roligt! xD

Tisdag: Jag slappade hela förmiddagen och kollade på vampire diaries (har börjat kolla om på avsnitten). Sen vid 2 fick jag nått ryck så jag sprang ut och jogga! Ibland kan jag vara en riktig hurtbulle! Sen på kvällen så åkte jag till stallet i hallsta för att umgås och fika med HARKUS. Vi spelade brändboll och fotboll efter fikat (vilket inte var vår bästa idé...). Men jag hade jätteroligt och det är det som är det viktigaste! Sen så hoppas jag att dem andra också hade kul xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0