Dagens ridning 7 maj


Gymnastikhoppning var det jag kände för idag. Jag byggde upp en räckekombination, först på ca 50cm. Sen höjde jag lite allt eftersom, slut höjden blev 1m. Jag vet att Karin och jag kommit överens om att inte hoppa högre än 90cm men 10cm är ju ingenting så lite kan man nog tänja på gränserna. Plus att Spirit var jätteduktig under hela passet, han gjorde precis som jag sa hela tiden och fick en jättefin form efter en stund. Men en gång när vi kom på kombinationen så var jag inte riktigt klar innan hindret kom få Sprit smasha sönder bommen på andra hindret... Men efter det så lyfte han mer på tassarna än vad han egentligen skulle behövt och det kändes!

Betyg på passet: A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0