Dagens ridning 5 maj


Idag fick jag verkligen hålla i mig när jag red, det blåste ju som satan! Och jag hade verkligen inte tänkt bra när det gällde kläder... Jag hade mina tunnaste ridbrallor en t-shirt och sen min hallsta-jacka och det va svinkallt kan jag lova! Men är man inte så smart så är man.

Min ponny har en väldigt konstig form på sitt huvud märkte jag idag. Kalnins ska iväg och hoppa div 3 storhäst imorgon och hon ska hoppa Robert som är en finlandsfärja att rida, så han är inte så liten. Nu till pöängen, hon ska låna mitt dressyrträns för hon hade bara ett svart i ponny storlek (jag måste ha full på Spirit). När vi nu provade tränset på Robert för att ställa in sidostyckerna osv så var det bara något hål som behövdes ändras? Frågan är ju vad min ponny är för en häst...? Det är inte så konstigt at han har lite konstiga propotioner. Men Robert var super snygg i tränset i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0