Dagens ridning 3/4 - Hoppträning


Hoppträning idag då. Det var banhoppning med tema relaterade avstånd (vilket är min specialitet) så jag var jätteglad att det blev en bra övning som jag kan "glänsa" lite i efter att min dag inte varit den bästa. Och precis som förutspått så gick det super! Jag var visserligen lite orolig över att Spirit haft överskottsenergiryck igår men jag försökte använda mig av den energin som han hade och det gick så hääääääääär bra. Fick väldigt bra kommentarer om att Spirit var framme och bjöd och att jag kunde rida honom i en bra rytm. Men det är inte så konstigt att jag och Spirit är duktiga på just relaterade avstånd då det är nästan det enda som vi hållt på med i 3,5 års tid (Karin är väldigt mycket för relaterade avstånd).

Betyg på träningen blir ett stort fett A!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0