Dagen ridning 2/5


Idag så blev det dressyrjodd i hagen. Det gick inte riktigt så som jag tänkt då Spirit tyckte det var väldigt kul att springa fort som vinden. Jag fick ärligt talat inte stopp på honom... Men som tur är så är det en liten sjö eller en stor pöl i den hagen som jag red i så jag lyckades styra bort mot den och det blev nog en eller två galoppsprång i den innan det blev trav så min plan fungerade. Men jag blev lite blöt på cupen... Men efter Spirit lilla överskottsenergiryck så gick han faktiskt väldigt fint. Men jag kunde inte njuta så mycket av det för den underbara tiden med bitande flygfän är äntligen här! Notera att jag är väldigt sarkastisk. Mina knän är sönder bitna och jag kommer snart klia sönder dem!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0