Då var vi här igen...

Varit ute i stallet och fixat med Spirit (hovis fixade hans nya skor) och nu sitter man här framför datorn och ska skriva en religions uppsats... Att det alltid ska var lika svårt, att man aldrig lär sig att plugga först sen bloggen och Facebook. Men nu har jag inte gått in på Facebook, än. Jag måste verkligen ta mig i kragen och fixa den här uppsatsen nu för det kommer vara den sista! Får man hoppas, man vet aldrig med lärarna på Rudbeck...

Egentligen, det är helt sjukt hur fort detta år har gått! känns som att jag slutade 9:an igår. Mitt första år på Rudbeck är slut om två veckor! Helt fantastiskt! Längtar sjukt mycket till sommarlovet. Jag vill bara tillbringa mina dagar i stallet och rida, rida, rida och det kommer jag snart kunna göra!

Nej nu måste jag sätta igång med plugget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0