Att jag aldrig lär mig..


Japp som rubriken lyder, att jag aldrig lär mig...

Sitter just nu i denna stund och letar efter ett sommarjobb. Men som det är som jag anade, det finns inte så många kvar. Jag lär mig då aldrig att vara ute i god tid och leta, nej lilla Johanna ska då alltid vara ute i sista minuten. Men jag får väl hoppas att jag hittar något.

Ikväll är det dags för hoppträning ! WIHO :D vad jag har längtat, det känns som att det var en evighet sen jag red min fina Olleman :( Men idag är det dags, och jag längtar verkligen :D Imorgon kör vi ett självständigt dressyrpass och på söndag dressyrträning för Camilla :)

Det känns skönt med långhelg, lite tid att vila upp mig och bara ta de lungt.

Nu ska jag snart iväg och äta lite med min pojke och sedan ska det shoppas hästsaker (a) hihi :D Vi får se vad som följer med hem ;)

Nu ska jag glo lite tv innan min pojke kommer hem.

En bild på våra fina pojkar !<3

Ha de bra!
Puss&Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0