Varför kunde det inte var lördag idag?

BLÄÄÄÄÄ!

Snacka om att ens humör kan ändras under en natt... Jag vaknade på helt fel sida av sängen idag, och en halvtimme för sent... Jag vill ha lördag för jag ska inte göra ett piss imorgon och då får jag SOOOOOOOVAAAA! Idag så har jag inga speciellt jobbiga ämnen men när man har 4 lektioner som inte är så speciellt långa och slutar klockan 15:40 eller 15:50 så är det så jääävligt segt! Jag har hur mycket rast som helst och egentligen så tycker jag inte om rast för skule vi inte ha dem skulle jag kunna komma hem tidigare.

Väldigt värt inlägg, jag vet...

Jag hade lite tråkigt nu innan lektionen så jag redigerade en bild (som inte var så mig för en gång skull).

Fina Lookina och Kalnins :D

Kommentarer
Postat av: Kalnins

Min pärla <3

2012-03-24 @ 17:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0