So far, so good!

Dagen har gått och jag har pluggat effektivt! Ger mig själv en klapp på axeln och jag tycker att mamma också ska ha en för hon har varit så snäll och gått en promenad med Spirit idag eftersom att han inte fick bli riden.

Det hon berättade av promenaden var att hon tränade lite på att Spirit skulle gå i vattenpölar vilket resulterade i att det var hon som gick i vattenpölarna och inte Spirit. Han är verkligen en rödhårig liten ponny... Men jag ritade ett kors i taket när mamma sa att hon lyckades med att få honom att gå i vattnet (när jag sitter på är det inte ofta som han går i vattnet för man kan ju absolut inte bli blöt om tassarna!). Ponny var ordet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0