Träningspass med Mickis!

Nu på eftermiddan när Spirit stått i hagen och chillat med sina polers så drog min "polare" ut mig på ett träningspass. Fy fan säger jag bara! Vi intervalltränade upp för en skitbrant backe med typ rullstensgrus så det var inte helt enkelt att ta sig upp... Vi sprang upp och ner 8 gånger. Det va sjukt jobbigt! Jag klarade av 4 vändor utan större problem men 5:te och 6:te va jag tvungen att gå. Jag va helt slut... Men sen så bet jag mig i tungan och sprang de sista två vändorna. Det var så sjukt jobbigt! Så nu efteråt så är jag skit stolt över mig själv! Nu måste verkligen min träning komma igång. I want to feel comfortable in a bikini this summer so I have to train everyweek from now on!! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0