Tävlings Terminen


Hej allihopa !
Tänkte att jag skulle gå igenom hur min tävlingssäsong ser ut fram till sommaren. Jag kommer inte tävla så jätte mycket då Olleman börjar komma upp sig i åren och min kära mor tycker inte om att köra transport (men hon har faktiskt lovat mig att hon ska lära sig ;)). Jag kommer tävla Div. 3 för Hallsta Ridklubb som går i höjderna 95 cm omg 1 & 2 om jag minns rätt, 105 cm i omg 3 :) Sen ska jag försöka tävla inviduellt några tävlingar på 100 och 110 :)

Men här kommer dem inplanerade tävlingarna än så länge :

21 April
Salaortens Ryttarförening(Div.3 Omg 1)
95 & 100

6 Maj
Vänsta Ryttarförening(Div.3 Omg 2)
95 & 110(?)

27 Maj
Surahammars Ryttarförening
100 & 110

3 Juni
Wirsbo Ryttarförening(Div.3 Omg 3 Final)
105 & 110

16 Juni
Köpings Ridklubb
100 & 110

Det är dem tävlingarna som är planerade nu, Vissa kan försvinna och några kan tillkomma, Klasserna är osäkra också, då propparna för vissa tävlingar inte har kommit ut än, så vi får helt enkelt se om den tävlingen kommer ha dem klasserna jag vill hoppa :)

På denna tävlingen hade vi nog den bästa känslan som vi någonsin haft, dock var det ju på hemmaplan där man känner sig väldigt trygg.

Ha de bäst så länge, så höres vi snart igen ;)
Puss&Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0