Super, super superman!

Helt sjukt!

Det finns verkligen inte någon bättre ponny än Spirit. Han är verkligen hela min värld och han förvånar mig alltid med något och idag så var han helt underbar! Mycket kan nog kanske bero på att han blev masserad i tisdags men jag tänker i alla fall ta åt mig av all den positiva kritiken som jag fick.

Citerar Karin "Ni är ett skolexempel, såg ni rythmen, såg ni blicken, såg ni vägarna?"

Jag är så glad att jag nästan kan spricka! Visserligen så var hinderna inte högre än 70-80 men det var för att vi inte visste hur Spirit skulle reagera efter laserbehandlingen. MEN I ALLA FALL! HAN VAR VERKLIGEN EN DRÖM ATT RIDA IDAG! Och det som känns bäst är att det är jag som fått honom dit med lite hjälp från andra, men det är JAG som ridit honom, det är JAG som har stått ut med alla hans jävulstyg, det är JAG som han lärt honom allt han kan, det är JAG som alltid trott att HAN kan! Så idag visade VI vad vi kan TILLSAMMANS! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0