Städning piro 1!!

Nu på morgonen har jag städat mitt rum, fast är inte riktigt klar än... Det såg verkligen ut som en svinstia. Men det blir så ibland när man har använt mycket kläder och har miljoner böcker som borde läsas utspridda överallti rummet. Men nu är faktiskt det enda som inte är en möbel som står på mitt golv en väska och det är väl okej?? Fast snart så kommer jag väl bädda iordningen en madrass. För att ikväll så kommer Kalnins hit för att sova över.

Eftersom att vi ska på tävling imorgon och Kalnins ska vara min slav så sover hon hos mig för annars blir det väldigt drygt för henne att åka från västerås till Spirit sjukt tidigt på morgonen... Imorgon ska vi då ha lastat Spirit klockan halv 8. Det va ett bra tag sen som vi var tvungna att lasta så tidigt. Jag är inte så van vid att hoppa den första klassen. Men jag lär väl få vänja mig nu när det bara är de första klasserna som jag kommer hoppa nu i vår.

Om cirka en timme så är jag på väg till Hallsta för att ha årsmöte. Jag är lite nervös... Han som ska vara ordförande för mötet sitter med i DUS och alltså... Vi har inte varit så duktiga på att följa reglerna... För det första så vet jag långt ifrån alla regler... Sen så finns det saker som måste vara med på årsmötet som vi inte har... Jag hoppas verkligen att vi kan komma ur detta kaos!!

Bara så ni vet så är jag inte alls stressad över nått... Jag har inte alls tre prov och en inlämning nästa vecka och jag har inte tävling imorgon och jag har inte något att göra i HARKUS och jag har så jävla mycket tid på mig att plugga in de "få" sidorna till historian och samhällen... Sen så slänger vi på lite tysk gramatik på de! Jag måste se till att andas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0