Snälla väck mig inte imorgon.

Jag tänker nu lägga mig i sängen och säga att jag läser religion men kommer troligtvis sluta med att jag kollar på gossip girl. Orkar inte med att så fort man börjar känna att livet flyter på bra och att man börjar få upp humöret i både skolan och i stallet så får Spirit ögoninflamation igen.

Jag orkar verkligen inte!

Varför ska det vara så jävla svårt att det går bra för mig?! Fagersta hoppningen och dressyren blir det inget av nu när Spirit går under medicinering och han får inte bli "riden" på typ 4-7 dagar... Spirit kommer då vara helt phyk om en vecka vilket kommer vara jätteroligt att jobba bort. JAG SOM HADE TÄNKT ATT HINNA MED 2 RIDPASS VARJE DAG PÅ LOVET!! Skulle inte förvåna mig om jag får F på naturkunskaps provet som jag skrev idag. Och jag kommer definitivt få F på religionen, MEM JAG ORKAR INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Lisa Fager

:(... hoppas han blir bättre fort! <3

2012-03-28 @ 16:07:45
URL: http://tavlingsponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0