Sick and tired


Hej allihopa !


Just i denna stund ligger jag i min fina lilla säng på strömsholm och har så otroligt ont i magen :( Så idag blir det att vara hemma och vila :( Nu har jag haft ont i magen sen i lördags och jag fattar inte vad det är. Förut har det legat på en gräns där jag fortfarande kunde göra saker. Men idag när jag skulle gå upp och äta frukost slog det stopp. Det vred sig i hela magen på mig..

Men vi får se vad som händer nu då...

Dagen igår var härlig :) Tre hästar blev ridna och jag hade lunch och eftermiddagsstalltjänst. Hästarna jag red var Corazon, Red Newton och min egna lilla Olleman. Alla tre hästarna gick jätte bra, Corazon och Olle hoppades och Newton reds ut och sedan lite i ridhuset också :)



Såhär kan en eftermiddagsstalltjänst se ut på Strömsholm ;)

Ha det bäst !
Puss&Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0