Seriehoppnings resultat!

80cm

Framridning:
Kändes väldigt fin på framridningen, kände inte en enda gång att Spirit tog emot någonstans! Han ville fram hela tiden men det var som alltid lite trångt på framhoppningen så han ville inte galoppera på så jättefort bland alla andra hästar.

Banan:
När jag red in på banan så blev han genast lite piggare, jag tror att han kände att han verkligen kunde ta i och galoppera på inne på banan. Han gick verkligen jättefint banan runt, han hoppade av när jag sa att han skulle hoppa av och vi kom inte nära en enda gång! Allt var väldigt rytmiskt!

Resultat: 0 fel med 49 Stilpoäng som blev en tredjeplats (80 och 90 blev ihopslagna)



90cm

Framridning:
Red inte fram så mycket eftersom att jag varit in och hoppat redan men jag kände lite på höjden och Spirit hoppade fint och tog för sig precis som i andra klassen.

Banan:
Kändes inte som att vi hade samma flyt som i 80 för det blev ett galoppsprång förmycket på några ställen men vi klarade det utan minsta problem. Det kändes även som att Spirit var lite mer på hugget i 90, jag antar att han kommit igång lite mer då.

Resultat: 0 fel med 51 stilpoäng som blev en andraplats (Hade 90 varit för sig själv hade jag vunnit)




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar verkligen er blogg, älskar att se din och spirits utveckling!<3 kram

2012-03-04 @ 16:45:39
URL: http://detvahoppryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0