Seriehoppning!

Om några minuter så rider nog det första ekipaget in på banan, jag är bland de som hoppar någonstans i mitten tror jag. Idag hoppar jag 80, 90 (LD, LC). Jag brukar nästan alltid vara med på seriehoppningen som är precis samma som seriedressyren fast hoppning. Jag tycker faktiskt det är väldigt roligt att vara med på klubbtävlingar eftersom att det kan gå veckor som jag inte sätter min fot på anläggningen eftersom att Spirit står i ett litet stall som ligger mycket närmare Kolbäck. Det är alltid lika kul att komma till klubben för man träffar så många personer och på klubbtävlingarna brukar det oftast gå väldigt bra för mig och Spirit. Men vi får se hur det går nu eftersom att det är stilbedömning och ja... Min stil är kanske inte den bästa, men den har blivit bättre!! Det har jag faktiskt dressyrsadeln att tacka för. Jag har ju då väldigt mycket stolsits och jag är mycket väl medveten om det men när jag hoppar banor så tänker jag inte på att hålla bak skänkeln (när jag rider andra hästar så har jag inte alls någon stolsits bara när jag rider Spirit?).

Aja men önska mig lycka till!! Mina starter kommer på film så jag får se till att lägga upp dem ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0