Saker som många vet men väldigt många inte vet!

1. Jag har tränat och tävlat i brottning. Så jag är en riktigt hårding ;)

2. Ibland så saknar jag brottar träningarna sjukt mycket. Jag var ju så bra tränad då! Till skillnad från nu...

3. Jag har provat på lite bollsporter och alla tränare har nämnt något i stil med att jag är en naturbegåvning. Först så trodde jag att de misstagit mig för någon annan men så var det faktiskt inte! Stolt!

4. När jag var liten så stängde min mamma in mig för att jag klättrade på vår gamla hund hela tiden. Har inge minne av den hunden men han var tydligen världens snällaste hund så han gjorde inget åt att jag klättrade och drog i honom...

5. Att träna brottning har underlättat i min ridning! Tro det eller ej men det är sant!

6. Jag fyller år om 87 dagar! Vilket betyder att skolan slutar om 81 dagar!!!!! :D

Bara för att jag har låååång lunch och har tråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0