Rubriker ska då alltid vara så svåra...



Hej Babes ! :D

Titta vart jag har hamnat någon stans :D Har äntligen hittat lite tid till att komma på lösenordet till bloggen och skriva av mig lite :D Jag kan börja med att säga förlåt 1000 gånger om för att jag inte bloggat på kankse 3 ? månader. Anledningen är faktiskt den att det inte funnits så mycket tid och för att jag inte har något internet ute i strömsholm. Jag ska försöka fixa internet inom en snar framtid så att ni ska få se och höra lite mer från mig :)

Idag har det inte hänt så mycket, åkte inte hem från strömsholm igår, utan stannade kvar till idag då jag skulle hjälpa Yannic(Ridlärare på hallsta + Vet faktiskt inte vad hon har för titel på strömsholm) att rida några hästar.
Vaknade vid 7 och käka frukost och gjorde mig iordning. Begav mig mot stallet ungefär vid 8 :D Först ut var sötnosen Golden Sam(Val f.2006 e:Goldmine** - Irco Marco). Hämtade in honom från hagen och fick ta itu med en lerinpackning ala Sam :). Ridpasset gick väldigt bra. Red mycket på volter i både trav och galopp.

Sedan var det stora Vera som skulle longeras. Gick också super bra. Hon lyssnade bra på rösten och var lite pigg av sig :) Jag beundrar faktiskt den hästen. Så stor, men endå så snäll och gosig. Myyss häst :D

Sedan var det Red Newtons(Val f.2005 e:New Balance - Falleur) tur. Jag skulle ha ridit honom, men tyvärr så hade han ett sår ungefär där sadelgjorden skulle sitta, så det blev att rykta honom lite längre och sedan ta en promenad :)

Så, nu har ni hört att jag lever, och jag ska försöka att inte vänta 3 månader till innan jag uppdaterar ;) Och Linnéa får gärna lägga upp filmen från träningen i torsdags då jag inte är så grym på det där. Så jag överlåter det till dig :D

Ha det bäst allesammans !
Puss & Kram

P.S Har tyvärr inga bilder på datan eller några nya överhuvudtaget, men ska försöka fixa några D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0