Relax for the moment


Hej Allihop !

Jag har äntligen fått en liten stund till att slappna av. Under den senaste veckan har jag varit väldigt sliten och försökt att sova väldigt mycket vilket inte har gått så bra då det har varit antagningsprov på strömsholm, vi har haft grupparbete som vi behövt göra och har haft träningar med olle. Men nu äntligen har jag påsklov och är helt hästfri fram tills tisdag :) Då står hoppträning på schemat :)

Igår bar det av hem till min kära pojke :) Vi började kolla på en film igår men jag somnade väldigt snabbt (a) Idag har vi varit inne i västerås och hem till mig en liten sväng :) När jag kom innanför dörren så hade min kära mor köpt ett jättefint schabrak till våran kära Olle, nämligen ett oranget Schockemöhle ! :D

Nu sitter jag och min pojke och kollar på gladiatorerna - FINALEN ! :D Jag ber om ursäkt för att det inte blir så hästinsperade inlägg men det kommer snart mina vänner, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)

Nee nu ska det lagas lite mat :)

Vi hörs snart !

Puss&Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0