No horse for me today :(

Jag har bara för mycket i skolan igen... 3 prov nästa vecka och en muntlig redovisning. Man måste bara älska skolan! Visserligen så kan jag klara mig med ett E redan nu men nu är det så att jag blir inte så glad över ett E. Är det mindre än C så lägger jag mig i sängen och gråter tills jag somnar. Detta tycker jag då inte om så då blir det till att plugga varje dag fram tills jag har proven.

Men eftersom att Spirit inte får bli riden idag så passade det ganska så jättebra! Han fick en leserbehandling igår vilket kan göra honom lite konstig, ärligt talat vet jag inte hur det påverkar honom men han fick inte bli riden och det är på gränsen om jag får hoppa honom imorgon. Håller tummarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0