Next step studio!

Känner att det blir mycket lite halv danna inlägg idag men jag tyckte inte att jag kunde pressa ihop allt i ett inlägg för det hanldar om väldigt olika saker.

Men i alla fall så efter att vi varit på Pay'n Jump med Ella och Dannis så åkte jag och mamma hem för att duscha och sådant och sedan in till västerås. I västerås gick vi då på en invigning av Next step studio. Det är Lisas pappa som har öppnat en fotostudio och jag måste då säga att det var riktigt mysigt där!

Jag fick bli sminkad och sedan så blev jag fotograferad. Det är så sjukt kul att stå framför en kamera! :D I love it! Jag längtar jättemycket till att bilderna finns på min mail! När jag får bilderna kommer jag nog vara som ett litet barn på julafton! Jag skulle verkligen kunna göra det om och om igen för det är så himla kul, sen så när man får beröm så är det ännu roligare!


Jag älskar verkligen sminket! Jag känner mig verkligen skitsnygg i det! Fast just denna bild är väl kanske inte så fin men jag fick inte till det bättre med webb kameran xD Bilden som jag får hemskickad kommer jag troligtvis lägga upp här bara för att jag tycker att det är så kul med kort och sånt så då kommer ju sminket se bättre ut eftersom att ljuset är mycket bättre och det är en sjuuuuukt mycket bättre kamera! :D

Kommentarer
Postat av: Lisa Fager

Kul att du var där! Jag missade tyvärr det, haha. Vet inte ens hur det ser ut där men jag får väl också komma dit någon dag ;D

2012-03-17 @ 18:51:36
URL: http://tavlingsponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0