Känns som att detta kommer bli en underbar dag...

Just nu känner jag mig jävligt arg... Idag är verkligen inte min dag. Jag visste att min första lektion var frivillig men att läraren skulle vara i klassrummet ifall att det var någon som ville ha lite hjälp. Jag tänkte så här imorse: "Jag är påväg mot ett väldigt bra betyg så jag kanske ska åka in till västerås och gå på lektionen för att visa att jag verkligen vill ha bra betyg".

Men jag segade typ hela morgonen men jag bestämde mig för att åka till skolan klockan 7 och då var det 14 minuter kvar innan tåget skulle gå så jag fick springa till tåget och jag hann precis... Just då kände jag fortfarande att det var ett bra val som jag hade gjort. Men det gör jag inte längre för läraren kom inte! Så nu sitter jag utanför klassrummet och skulle börjat för 20 minuter sen! Gah! Det här är inte min dag! -.-

Jag vill bara hem så jag kan få släppa all stress och bara åka ut till stallet för att slapna av!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0