I need a break!

Tar en liten paus från pluggandet. Jag är faktiskt stolt över mig själv! Jag har inte pluggar såhär intensivt på länge... Men det är väl behöligt! Jag har hunnit med sämhällen och tyskan än så länge, historian väntar jag lite med för jag måste ta en liten paus för att smälta all kunskap. Det är faktiskt inte bra att råplugga många ämnen direkt efter varann för då kommer man inte ihåg det man ska komma ihåg + att tyskan och samhällen är till den här veckan, har inte historiaprov/seminarium förens nästa vecka.

Så nu sitter jag och tänker på mina mål med tävlingen på söndag (Åker till enköping på en regional LC). Det blir första tävlingen för iår och jag är väl lite nervös, kanske. Jag tänker absolut inte ha för höga mål. Jag vill komma i mål utan några stopp. Sen så kommer jag nog skita totalt i om jag har 725384927 nerslag. Högsta prio är att få bort stoppen!

Bilden är tagen när jag hoppade div 2 hösten 2010 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0