Hoppträns!


Sprits hoppträns
Även detta träns är köpt i globen. Jag köpte det första gången jag var där och det var nog 2008 om jag minns rätt. Då hade jag precis börjat hoppträna Spirit så det här tränset har hängt med läääänge! Jag köpte det från Lyckås i alla fall men nosgrimman som sitter på Spirit på bilden är inte orginal. Det som är så klurigt med att hitta träns till Spirit är att han har ett kort men tjockt huvud så man måste ha full när det gäller själva bredden, eller vad man nu ska säga, och cob på längden. Sen så brukar jag ha värsta luddet till tränset också men det råkade jag glömma hemma när jag skulle till Köping på Pay'n Jumpen så det fick bli utan den just den gången men det spelar ingen roll tycker jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0