Hoppträning!

Måste bara säga att det gick sjukt bra idag! I framridningen var Spirit jättehet så jag visste inte riktigt hur jag skulle rida för jag är inte så van vid att han är så häär het. Men jag klagar inte över att han var så het. Han hade jättebra bjudning och det var verkligen jättehärligt att hoppa. Men vi sparade verkligen det bästa till sist. Vi hoppade bana och hinderna låg på 80cm för jag kände att eftersom att Spirit var så pigg så ville jag inte hoppa högre för att jag kände att det nästan kunde bli farligt. När jag hoppade banan så hade vi sådan bra rytm att det inte går att beskriva. Ni får se det på filmen som kommer upp imorgon. Jag är helt slut nu efter ett nästan två timmars pass så jag ska alldeles strax gå och krama kudden. Vi hörs och ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0