Hoppträning!

Börjar med att säga "FY FAN VAD MIN HÄST E BRA!"
Han var jättefin och lydig i framridningen, jag kände verkligen vad som behövdes göra för att det skulle bli bättre. Jag fick mycket beröm för att jag kunde komma på vad jag skulle ändra på för att det skulle bli bättre. Men jag tror att det kommer kännas imorgon i magen... För jag fick jobba uta bara helvete rent ut sagt!

Det var ban hoppning även idag, en kombination och lite relaterade avstånd. Spirit hade skitbra rytm, bra bjudning, öronen frammåt runt hela banan. Det är så häftigt att rida nu för Spirit har förändrats skiiiiiiitmycket på bara någon månad dvs. väldigt kort tid!

Johanna och Olle var med på träningen idag så jag passade på att skälla lite på henne (att hon aldrig bloggar). Och hon sa att hon skulle försöka hinna med och skriva lite. Men ifall att hon inte gör det så kommer jag lägga upp film från hennes träning och skriva om hur det såg ut från mina ögon! Mamma filmade henne så jag har en del fina filmer bl.a när hon hoppar en oxer på 1.20!! :D

God natt, sov sött, dröm om alla småkryp du mött! Film kommer troligtvis upp imorgon då jag är helt slut nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0