Hemma igen

Är nu hemma efter att varit ute och ridit ut och galopperat på Spirit. Det blåste inte lite ute... Höll nästan på att blåsa bort kändes det som. Men Spirit skötte sig bra andra galoppstäckan. Den första stäckan så var han väldigt pigg då det gick väldigt fort och det va kul till en början men när vägen började svänga var det inte så kul längre.. Men vi tog oss hem utan några brutna ben!

Nu ska jag fixa min utklädnad tills ikväll men jag har ingen lila fäst så jag vet inte riktigt hur det kommer funka?? Men jag får väl göra det bästa av situationen. Ikväll är det övernattning i Hallsta som Harkus ordnar och jag är bossen så det är ju klart att jag måste vara med. Sen så älskar jag att klä ut mig så tihi jag ska vara ett stort läskigt monster, eller inte. Jag tänker sno med mig kameran så det kommer kanske upp lite roliga bilder imorgon från övernattningen!

Hinner inte skriva något mer idag så vi ses imorgon!


Haha jag bjuder på lite fina bilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0