HARKUS möte!

Nu är man hemma och kan bara sitta och slöa tills det att man går och lägger sig! Dagens möte gick faktiskt bra! Vi höll oss faktiskt ganska bra till dagordningen... Det blir en övernattning på påsklovet och på den övernattningen kommer vi proppa in massor med roliga aktiviteter!

Men idag var då sista mötet med Linnéa Mylläri som ordförande. Efter årsmötet på lördag så kommer jag inte sitta som ordförande längre för jag känner att det blivit lite mycket nu med häst, skola och u:sek. Men jag kommer sitta kvar i styrelsen för det är så grymt kul att vara med på de olika aktiviteterna som vi har! Jag älskar när det känns som att barnen ser upp till en! Grymt härlig känsla! :D

Tror även att jag säger godnatt till er nu för jag är grymt trött och jag har planerat att gå en sväng imorgonbitti såååå, See Ya!!

Gammal bild på HARKUS styrelse då jag är den enda som sitter kvar i styrelsen nu efter årsmötet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0