Fy på dig Linnéa!

Jag har ingen aning vad det är med mig men jag har ingen aning om vad jag ska skriva här och det känns så enformigt att skriva vad man gjort hela dagarna. Jag läser en del andra bloggar och där har dem massor med olika inlägg, inte bara hur jobbig skolan är och vad man ridit under dagen. De har så mycket mer men jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är... Vilket är lite jobbigt för jag vill också kunna ha sådana bra inlägg själv. Men som sagt jag har ingen aning om vart de bra inläggen ska komma ifrån.

Sen ber jag lite om ursäkt om det var någon som verkligen ville veta vad jag hade för mig igår. Jag var först ute och red innan klockan 10! Sen så satt jag på möte från klockan 11-16... Jätteskoj! Eller inte. Men sen så blev jag bjuden på middag hos Mickis eftersom att hon blir 17 år idag!! (18 nästa!) Måste säga att maten var riktigt god, jag skulle kunnat äta hur mycket som helst!

Idag har jag inte varit ute i stallet än, jag tar en liten paus nu efter skolan. Jag somnade på bussen idag och var nästan påväg att missa kolbäck... Men jag gjorde det inte och det är bra! xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0