Fullpackad torsdag fortsätter!

Nu är det verkligen vår! Hunden kan inte sitta still en minut för han vill bara springa och leka, han ligger på köksgolvet och rullar runt med sina leksaker. Jag kom nyss hem från Hallsta där det inte var så många personer där som jag trodde det skulle vara... Men, men jag fick en del saker gjorda.

Nu så ska jag andas ut lite och äta mat sen så blir det Stall Lärbo där jag kommer vara tvungen att borsta rent min lilla skitgris... Får hoppas att hagarna torkar upp fort så man slipper så och borsta i två timmar för att få en lerfri häst ;)

Kommer mer om hoppträningen ikväll efter som att jag hoppar lite sent (19:00-20:30) i dingtuna dessutom. Hare gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0