Dressyrträns!


Tränset som jag rider dressyr i
Jag köpte detta träns i globen 2010 men jag kommer tyvär inte ihåg vilken affär det var från. Jag hade letat väldigt länge efter ett träns med pullback nosgrimma men alla hade kostat över 1000kr och jag hade inte så stor lust att lägga ut sådanna pengar på ett träns när jag egentligen inte var i behov av det. Men tillslut hittade jag det här för en inte så farligt dyr kostnad. Pannbandet som sitter på följde inte med det fick jag i julklapp samma år. Det pannbandet som följde med var ett sånt där klassiskt "ridskolehäst pannband".

Jag tycker att Spirit passar grymt bra i det här tränset. Han ser väldigt stilig ut men samtidigt väldigt ponny aktig ut. fast man kan sätta på Spirit vad som helst och han skulle fortfarande se ponny aktig ut ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0