Dagens ridning 5/3

Idag red jag i hagen så inget speciellt med det, red lite dressyr och Spirit svarade jättebra för sidförande skänkel. Han var väldigt trevlig att rida i skritt, trav och vänster galopp men i höger galopp ville han göra allt ännan än att jobba. Men efter några volter så gav han upp lite. Han gick inte som i det andra varvet men det blev i alla fall bättre än vad det var från början.

Idag red jag för första gången i mina nya Kingsland ridbyxor. Nu har även jag något från Kingsland. Jag köpte dem begagnade från en kompis som inte kunde ha dem längre. Dem är lite stor på mig i rumpan men drar man upp dem ordentligt och sätter i ett bälte så sitter dem perfekt! Hon som jag köpte byxorna av sa att dem var bruna men jag tycker att dem är mer typ grön, grå. Tänkte ha brallorna på torsdag på hoppträningen och hoppträningen filmas så då kan ni få se dem (har tänkt ut värsta fina outfiten till på torsdag).

Hade lite tråkigt tidigare idag så då experimenterade jag lite i photoshop, tycker själv att det blev lite coolt ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Gröna? Gråa? Haha Va, nää mera bruna tycker jag nog...

2012-03-06 @ 16:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0