Bra start efter lovet!

Igår hade jag bara två lektioner men det har jag varje måndag (tihi). Men idag ska jag egentligen gå från 08:10 till 16:20 men det var halvstudiedag och så var min lärare sjuk så jag hade sovmorgon och började klockan 09:20. Så idag blev det bara två lektioner och två helt okej lektioner också.

Nu blir det till att plugga samhäll, historia och tyska ända fram tills ikväll då det är HARKUS möte. Har räknat ut att jag har 13 prov kvar tills att det är sommarlovet... Och bara sådär för att jag gick in och kolla provschemat såg jag att vi har seminaruim i samhällen på torsdag... Tur att man slutade tidigt idag!

Idag blir det heller ingen häst för mig, hinner verkligen inte med det nu för lärarna har proppat in massa prov och inlämningar nu mellan sportlov och påsklov. Så det är tur att jag kan få lite hjälp ibland! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0