Bara så ni vet...

Igår blev det bara för mycket plugg och för lite tid så Spirit fick ha en liten vilodag. Jag är inte så glad på mig själv att jag satte mig i den siisen men, men livet går vidare. Ikväll blir det i alla fall hoppträning och då är alla prov gjorda så då kommer jag nog känna att trycket på axlarna inte är lika tungt.

Gud så skönt det kommer vara efter att jag gjort proven. Fast ja... Det kan bli helt tvärt om. Man vet ju aldrig hur känslan efter ett prov kommer att vara. Historia seminariumet igår gick ju skit och det är det som jag pluggat mest till... Aja ikväll är det hoppträning och det enda som räknas då är Spirit och vad Karin säger! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0