Bara lite som jag inte hann med att skriva om igår ;)

Igår så hade jag och mamma storstädning av mitt skåp i stallet. Jag hittade en massa saker som jag har letat efter ganska så länge... Men nu har jag i alla fall lite mer ordning bland mina grejor!

Jag hittade en sadelgjord som är för liten för Spirit som vi glömt lämna tillbaka så den kommer jag lägga ut på annons. Den är aldrig använd eftersom att den var för liten.

Igår så fick jag inte rida för jag hade 38 graders feber och snorade som bara den... Jag blev inte så glad, fast jag hade ändå inte fått rida så speciellt mycket eftesom att Spirit blev vaccinerad i fredags. Sen så idag blir det heller ingen ridning för att det kommer ut en tjej som ska massera Spirit. Jag är lite spänd över det faktiskt, jag vill få beröm att Spirit är i fin form och så vidare :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0