Ännu en låång måndag morgon!

Idag är det verkligen sjukt fint väder så i eftermiddag blir det ut och rida i solen!

Just nu sitter jag och gör absolut ingenting, ska nog snart ta och göra mig redo för skolan. Mördar veckan har börjar... Jag kan säga att jag skulle så mycket hellre tillbringa den här dagen i stallet. Jag är så ridsugen! Efter igår så känns det verkligen som att det kommande året kommer vara det bästa någonsin!

Igår anmälde jag mig till ännu en tävling. En LD i Fagersta, det blir bara en klass där också för det fanns bara två LD klasser och ena var lagklass. Sen så fanns det bara LB klasser och jag får inte hoppa LB för att mitt mål är att han ska bli stadig i LD och LC. Så det är väldigt onödigt att riskera att han börjar stanna igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0